000 | 02124nam a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
003 | CED067 | ||
005 | 20240529115034.0 | ||
008 | 230420s2023 sp ||||e |||| 00| 0|spa d | ||
017 | _aB 2814-2023 | ||
020 | _a9788425365508 | ||
040 |
_aBPL _dCED067 |
||
080 | _a159.923 | ||
100 | 1 |
_aSantandreu, Rafael _977857 |
|
245 | 1 | 3 |
_aEl método para vivir sin miedo _b: cómo miles de personas han superado la ansiedad, el TOC, la hipocondría y cualquier miedo irracional _c/ Rafael Santandreu |
260 |
_aBarcelona _b: Grijalbo _c, 2023 |
||
300 |
_a250 p. _c; 22 cm. |
||
520 | 3 | _aDende a publicación de "Sin miedo", e o seu famoso método de catro pasos para enfrontar os medos, Rafael Santandreu comezou a recompilar na súa canle de Youtube marabillosas historias de superación da ansiedade, o trastorno obsesivo-compulsivo (TOC) e a hipocondría. Hoxe eses testemuños superan a centena (e seguen subindo). "El método para vivir sin miedo" recolle unha selección de testemuños, os pasos que deron os seus protagonistas e as dificultades que atoparon no seu camiño de curación. Trátase de mozos e maiores de todo tipo (médicos, empresarios, estudantes...) que teñen en común a realización do traballo de desenvolvemento persoal máis potente que existe. Esta selección de historias, xunto coa explicación do método e de cada caso en particular, ten a poderosa intención de convencerte de algo que todos repiten: "se eu puiden facelo, ti tamén podes". O seu éxito é algo que lograron eles e só eles, e así o explican nestas páxinas e nos vídeos da canle de Youtube do autor. Non hai trampa nin cartón no que fixeron para recuperarse. Só moito esforzo, un método moi claro e abondosa perseverancia. A saída está aí, ao teu alcance. | |
650 | 4 |
_aMiedo _96447 |
|
650 | 7 |
_aMedo _952712 |
|
650 | 4 |
_aCambio (Psicología) _922890 |
|
650 | 7 |
_aCambio (Psicoloxía) _922889 |
|
650 | 4 |
_aAutoayuda _915366 |
|
650 | 7 |
_aAutoaxuda _914921 |
|
650 | 4 |
_aAutorrealización _921823 |
|
650 | 7 |
_aAutorrealización _921823 |
|
690 |
_asau _947888 |
||
852 | _aPED033 |