Vista normal Vista MARC Vista ISBD

MIMIC / Josep M. Allué e Dani Gómez (autores)/ Dany Molero (ilustración)

Tipo: materialTypeLabelMaterial visualEditor: Alicante : JUGUETES CAYRO S.L. , 2023 Descrición: Xogo de habilidade lingüística, viso-espacial, coordinación, intrapersoal e interpersoal : 35 cartas: de suxeito, de acción e de obxecto. Un reloxo de area de 60 seg. Un dado ; 10,7x14,7x3 cm + instrucións. QR na caixa.ISBN: 8422878770038.Materia(s): Xogo de habilidade lingüística, viso-espacial, coordinación, intrapersoal e interpersoalRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
De 8 a 99 anos Para + de 4 xogadores Tempo de xogo 30 minutos
Resumo: Mesturade as cartas de cada categoría e formade 3 montóns, un por cada categoría, xunto a elas poñede o dado e o reloxo. Formade equipo co mesmo número de xogador@s. @ xogador/a máis nov@ de cada equipo será quen empeze a facer mímica, para elo terá que coller tantas cartas como lle indique o dado do montón de cartas que queira pero sen coller dúas veces do mesmo montón. Despois de ler as cartas deberá representalas de unha en unha (pode facer sons, tararear cancións pero non falar), o resto do equipo ten que adiviñar as palabras antes de que acabe o tempo. Unha vez adiviñadas as palabras teñen que inventar unha oración con elas (a oración ten que ter sentido).
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Non prestable IES Virxe do Mar
Sala préstamo
79 mim Non para préstamo CED067000018208

Xogo de habilidade lingüística, viso-espacial, coordinación, intrapersoal e interpersoal

De 8 a 99 anos
Para + de 4 xogadores
Tempo de xogo 30 minutos

Mesturade as cartas de cada categoría e formade 3 montóns, un por cada categoría, xunto a elas poñede o dado e o reloxo.
Formade equipo co mesmo número de xogador@s. @ xogador/a máis nov@ de cada equipo será quen empeze a facer mímica, para elo terá que coller tantas cartas como lle indique o dado do montón de cartas que queira pero sen coller dúas veces do mesmo montón.
Despois de ler as cartas deberá representalas de unha en unha (pode facer sons, tararear cancións pero non falar), o resto do equipo ten que adiviñar as palabras antes de que acabe o tempo. Unha vez adiviñadas as palabras teñen que inventar unha oración con elas (a oración ten que ter sentido).

Coa tecnoloxía Koha